sobota, 9 maja 2015

Chwalę się

Drugi już raz miałam okazję pojechać na Papiorzany Comber, czyli Śląski Zlot Scrapbookingowy:))) Było super!! Mnóstwo ludzi, niesamowita atmosfera i zakupy:) Wzięłam udział w pokazie KolorowAnki albo jak kto woli LewejRączki, która odkryła przed nami tajemnice Embrossingu na gorąco. Efekty takiej techniki cudowne, może kiedyś i ja się skuszę... na razie jednak pudry i nagrzewnica jeżeli chodzi o zakupy to muszą poczekać na swoją kolej niestety. Na pokazie odbyły się mini konkursy na czas i tu się chwalę - w postarzaniu papieru byłam najszybsza:))




W konkursie Ani wygrałam potworzaste tekturki i straszny stempel:))


 Oczywiście troszkę wydałam...
 tusze i stempel róży i listków

 i sporo papierów..

Jak już jestem przy chwaleniu się to wspomnę jeszcze o jednym wydarzeniu. A co! Dwa tygodnie temu w Katowicach odbył się Festiwal Edukacyjny "Nowe inspiracje". Tam też byłam:) Szyłam na maszynie! Czerpałam papier, pisałam gęsim piórem. No same przyjemności po prostu.
No i sama też poprowadziłam warsztaty!!! To już mój kolejny raz i za każdym razem jestem równie przejęta:))) Nigdy nie wiem jak zostanę odebrana. I czy w ogóle to co mam do pokazania może się komuś przydać??! Okazuje się, że tak:)) Mam nadzieję, że jeszcze będę mogła czasami coś pokazać...
Zdjęć z całej imprezy oczywiście brak bo z wrażenia zupełnie o nich zapomniałam:))) Za to pokazuje moje próby pisania gęsim piórem i brelok do kluczy, który sama uszyłam na maszynie:))








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz